Algemeen
Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?
Bij het maken van een reservering geldt voor alle verblijvende gasten een minimum leeftijd van 18 jaar. Minderjarige gasten dienen te allen tijde begeleid te worden door een verblijvende ouder of voogd.
Mag ik roken in het hotel?
Nee, roken is niet toegestaan in het hotel. Alle hotelkamers zijn uitgerust met een rookmelder. Wie toch rookt krijgt een boete van €150,-. Roken is wel toegestaan buiten de hotels.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn in het gehele hotel niet toegestaan.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?
U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn automaten in de gang met een gevarieerd aanbod aan snacks en drinken.
Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?
Alle items die worden gevonden bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam kunt u vinden op de website iLost.co. Mocht uw verloren item er niet opstaan, dan kunt u contact opnemen met de receptie.
Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?
Het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels.
U kunt daar een door u gekozen bedrag op laten zetten.
Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?
U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel. Dit kan telefonisch of per email reservationszaandam@inntelhotels.nl.
Het is helaas niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.
- De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel
- De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.
- Een giftcard heeft een minimale waarde van €50.
- Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.
- De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.
Wat zijn de huisregels van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
De huisregels van het hotel vindt u hier.
Wat voor regels gelden er vanwege COVID-19?
In het hotel worden de regels vanuit de overheid gevolgd. Momenteel zijn er geen actieve COVID-19 regels.
Hotel faciliteiten
Heeft het hotel een lift?
Ja, elke verdieping kan per lift worden bereikt.
Welke faciliteiten heeft het hotel?
Het hotel beschikt over een wellness centre met zwembad, Turks stoombad, Finse sauna en Life Fitnes gym. Verder heeft Inntel Hotels Amsterdam Zaandam liften, een restaurant, bar en roomservice. De luxere kamertypes zijn uitgerust met een whirlpool en/of sauna.
Heeft het hotel een spa?
In het wellness centre van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam zijn verschillende wellness faciliteiten te vinden: een zwembad, Turks stoombad, Finse sauna en Life Fitness gym.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 6.00 – 23.00 uur
Het dragen van badkleding is in het zwembad verplicht. In de sauna is de keuze aan de gast zelf.
Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?
In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.
Biedt het hotel massages aan?
Op dit moment worden er geen massages aangeboden.
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Zaandam een fitness ruimte?
Het hotel beschikt over een Life Fitness gym. Deze bestaat uit een loopband, cross trainer, up-right bike en multi kracht apparaat.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 6.00 – 23.00 uur
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Zaandam een bar en restaurant?
Het hotel heeft een restaurant genaamd Puur Saen met een bar. Hier geniet u van een smaakvolle lunch of diner met diverse gerechten. Ook kunt u hier terecht voor een uitgebreid ontbijt.
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Zaandam faciliteiten voor Meetings & Events?
Het hotel biedt zalen en faciliteiten voor verschillende types Meetings & Events. Bekijk de Meetings & Events pagina om alle mogelijkheden te bekijken.
Heeft het hotel een tuin of terras?
Bijbehorend aan restaurant Puur Saen ligt een terras aan de gracht in het centrum van Zaandam.
Service
Welke diensten biedt het hotel aan?
Het hotel heeft gratis wifi, roomservice, wekdienst en een wasserij service.
Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?
Er is geen business centre in Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Wel is er overal gratis wifi en hebben alle kamers een bureau. De receptie kan printen op verzoek.
Heeft het hotel een conciërge?
Het receptieteam staat klaar om u te helpen het meeste uit uw bezoek aan Zaandam te halen met actuele informatie over attracties en activiteiten.
Kan het hotel een babysitter regelen?
Het hotel kan geen babysitter regelen.
Is er een wasserij service beschikbaar?
Het hotel biedt een wasserij service aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden bij aankomst.
Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?
Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. Je kunt hen bereiken via +31 75 631 1711 of reszaandam@inntelhotels.nl.
Aankomst & Vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam kan vanaf 15.00 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?
De uitchecktijd bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam is voor 11:00 uur.
Is het mogelijk om eerder in te checken?
Op basis van beschikbaarheid kan een vroegere incheck tijd aangevraagd worden via de reserveringsafdeling. Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden. Het is mogelijk de bagage kosteloos achter te laten bij de receptie mocht de kamer nog niet klaar zijn.
Is het mogelijk om later uit te checken?
Een verzoek voor een latere uitcheck tijd kan bij de receptie gedaan worden tegen een toeslag. Zij kunnen u laten weten of de beschikbaarheid dit toelaat.
Wat kost een late check-out?
De kosten zijn €15,- per uur extra tot max. 18:00 uur (indien beschikbaar).
Is het mogelijk om laat in de avond in te checken?
Het is mogelijk om laat in te checken. Wij vragen u wel uw verwachte aankomsttijd aan het hotel te melden.
Kan ik na het uitchecken mijn bagage achterlaten?
Het is mogelijk uw bagage achter te laten bij de receptie zodat u nog kan genieten van uw laatste dag in de omgeving.
Kamers
Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?
Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. Je kunt hen bereiken via +31 75 631 1711 of reszaandam@inntelhotels.nl.
Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?
Op basis van de beschikbaarheid kan een hoge etage aangevraagd worden.
Welke kamers hebben een whirlpool?
De kamers in het hotel uitgerust met een whirlpool zijn de Grondleggers Junior Suites en de Grondleggers Suites.
Heeft het hotel familiekamers?
Het hotel heeft kamers met een tussendeur, zodat familieleden in de buurt verblijven.
Heeft het hotel mindervalide-kamers?
Er zijn geen specifieke mindervalide-kamers. Wel zijn er mogelijkheden voor bijvoorbeeld een douchestoel in de kamer.
Hebben de kamers van het hotel king-size bedden?
Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afmetingen van het bed afhankelijk van het kamertype zodat iedereen een bed naar zijn of haar voorkeur kan boeken. Bekijk de pagina Kamers & Suites op onze website voor meer informatie.
Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?
Onze kamers beschikken over koffie en thee faciliteiten. De suites beschikken over Nespresso koffiemachines.
Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?
Alle kamers met een bad (met uitzondering van de Smaak Deluxe kamer) hebben een bad met een aparte douche.
Is de kluis in de kamers van het hotel groot genoeg voor een laptop?
Het kluisformaat is gebaseerd op het formaat van een gemiddelde laptop.
Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?
Voor een apart slaapgedeelte op uw kamer, kunt u onze suites boeken.
Heeft het hotel een goede gratis wifi verbinding in de kamers?
Het hotel heeft een gratis stabiele wifi verbinding door het hele hotel en de kamers.
Heeft het hotel niet-roken kamers?
Het is in geen enkele kamer toegestaan om te roken.
Wat is het verschil tussen een double en een twin kamer?
In een double kamer staat een tweepersoonsbed en in een twin kamer staan twee losse bedden.
Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?
Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting exclusief.
Zijn er kamers met keuken?
Nee, er zijn geen kamers met keuken in dit hotel.
Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?
Indien u een allergie heeft, laat dit dan op voorhand weten zodat wij eventueel aanpassingen kunnen doen.
Heeft het hotel babybedden?
Inntel Hotels Amsterdam Zaandam heeft enkele babybedden voor kleine kinderen. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling. Je kunt hun bereiken via +31 75 631 1711 of reszaandam@inntelhotels.nl.
Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?
Er kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de leeftijd van het kind.
Kan er een extra bed geplaatst worden op de kamer?
Op een aantal kamers kan een extra bed geplaatst worden en er zijn beperkt, afhankelijk van beschikbaarheid, 3-persoonskamers aanwezig in het hotel. De toeslag voor een extra bed is €50- per nacht.
Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?
Verschillende kamertypes zijn uitgerust met een strijkijzer en strijkplank. Als uw kamer deze niet heeft kunt u contact opnemen met de receptie. Het team zal deze dan zo snel mogelijk naar de kamer brengen.
Zijn de kamers voorzien van airconditioning?
Ja, alle kamers zijn voorzien van airconditioner.
Welke (internationale) TV kanalen zijn er beschikbaar in de kamers?
Op uw kamer vindt u informatie over de televisiekanalen. De kanalen kunnen regelmatig veranderen vanwege de satelliet televisies die wij hebben.
Kan er gestreamd worden op de televisies?
Elke kamer is voorzien van een Google Chromecast. Hiermee kunt u gemakkelijk uw favoriete films, series en muziek streamen vanaf uw eigen device.
Mag ik mijn fiets meenemen op de kamer?
Het is verboden om je fiets mee te nemen naar je kamer.
Restaurant & Bar
Wat zijn de tijden voor ontbijt, lunch en diner?
Openingstijden ontbijt
Maandag t/m vrijdag: 07.00 tot 10.00 uur.
Zaterdag en zondag: 07.30 tot 11.00 uur.
Openingstijden lunch en diner
Maandag t/m zondag: 12:00 en 21:00 uur
Wat voor ontbijt wordt er geserveerd? Waar bestaat het ontbijt uit?
Geniet in restaurant Puur Saen geheel in stijl van het internationaal ontbijtbuffet met bubbels, diverse vruchtensappen, verschillende soorten verse broodjes, scrambled eggs, fruit, divers beleg en meer.
Heeft u allergieën?
Informeer hierover ons receptie team voor uw verblijf zodat wij ook voor u lekkere gerechten kunnen aanbieden.
Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?
Ontbijten op uw kamer is mogelijk tegen een roomservice toeslag van €12.50 bovenop de ontbijtkosten.
Wat voor gerechten serveert het restaurant?
Het bijbehorende restaurant Puur Saen biedt een uitgebreide variatie van gerechten. Op de menukaart vindt u verschillende salades, vlees- en visgerechten.
Is er een bar die tot na middernacht open is?
De bar van restaurant Puur Saen is dagelijks tot 23.00 uur geopend.
Is roomservice mogelijk?
Het is mogelijk om gebruik te maken van roomservice. Er ligt een speciaal roomservice menu in uw hotelkamer. De roomservice kosten zijn €12,50 bovenop de kosten voor uw bestelling.
Locatie
Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?
Voor treinkaarten verwijzen wij u naar www.ns.nl. Als u uw openbaar vervoerskaarten van tevoren wilt kopen kan dat via https://www.u-ov.info/abonnementen-kaartjes/losse-kaartjes.
Kan ik bij het hotel parkeren en is dit gratis?
Onze hotelgasten kunnen parkeren voor een gereduceerd tarief bij Q-Park De Hermitage voor € 16,50 per 24 uur. Boek uw ticket via https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/zaandam/inntel-hotels-amsterdam-zaandam/
Dit tarief is alleen van toepassing indien vooraf gereserveerd.
Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?
De meeste publieke parkeergarages hebben oplaadpunten voor elektrische auto’s. Controleer de website van Q-park voor de meest actuele informatie.
Q-park De Hermitage beschikt over laadpunten op verdieping -1 en op -3.
Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Ja, het hotel ligt op 2 minuten loopafstand van Station Zaandam. Deze heeft een direct verbinding met Schiphol Airport.
Heeft het hotel een transferdienst?
Inntel Hotels heeft geen transferdienst. Wel kunnen we een taxi bellen om u naar de door u gewenste locatie te brengen.
Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?
Taxi’s zijn op afroep beschikbaar via de receptie van het hotel.
Kan ik een fiets huren bij het hotel?
Ja, het is mogelijk om fietsen te huren.
Waar kan ik mijn fiets parkeren?
De fietsenstalling op het NS station van Zaandam is gratis. Hier is voldoende plek om de fietsen te stallen.
Aan de stadszijde is er ook een bewaakte fietsenstalling. Tegen vergoeding is het mogelijk om hier de fiets te stallen.
Openingstijden voor de bewaakte fietsenstalling zijn als volgt:
Maandag 05:15 – 01:20
Dinsdag 05:10 – 01:20
Woensdag 05:10 – 01:40
Donderdag 05:15 – 01:40
Vrijdag 05:15 – 02:20
Zaterdag 05:20 – 02:20
Zondag 05:20 – 01:20
Staat het hotel op een goede en veilige locatie?
Ja, het hotel is gelegen in het centrum van Zaandam.
Is de locatie van het hotel geschikt voor het bezoeken van bezienswaardigheden en het maken van excursies?
Ja, het hotel staat in het centrum van Zaandam op loopafstand van bezienswaardigheden, zoals het blauwe huisje van Monet, het huis van Tsaar Peter en op 12 minuten reizen met de trein naar Amsterdam.
Is het hotel vlakbij het centrum?
Inntel Hotels Amsterdam Zaandam is gelegen op loopafstand van station Zaandam. Met de trein bereikt u Amsterdam in 12 minuten. Alle bezienswaardigheden zijn eenvoudig te bereiken per voet en het openbaar vervoer.
Reserveren & Betalen
Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?
Voor het plaatsen van een reservering zonder creditcard kunt u de hotelreceptie bellen om een rechtstreekste boeking te maken.
Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?
Hier betaalt u de kosten van uw verblijf vooraf binnen een beveiligede omgeving met uw creditcard of via
iDEAL.
Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?
Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. Je kunt hen bereiken via +31 75 631 1711 of reszaandam@inntelhotels.nl.
Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?
Dit is afhankelijk van de kaart uitgevende bank. Normaal gesproken staat het binnen 48 uur op uw rekening.
Kan ik een factuur meekrijgen?
Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.
Ik heb via een andere website een overnachting geboekt en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?
Boekingen die zijn geplaatst op een andere website kunnen gewijzigd worden via de travel agent zelf. Zij helpen u graag verder.
Ik heb een nonref gereserveerd – kan ik nog wijzigen of annuleren?
Bij het kiezen voor dit speciale tarief met restricties, bent u akkoord gegaan met de voorwaarde dat deze reservering niet kan worden gewijzigd. Wij kunnen daar helaas geen uitzondering in maken.